Johanna Hansson
Hur är det att arbeta på CAG Ateles?
Det är grymt roligt att arbeta på CAG Ateles! Tillsammans löser vi de problem och situationer som uppstår. Ingen dag är den andra lik, det finns gott om variation i vårat arbete. Det finns hela tiden rum för förbättring, och det är så kul att jobba tillsammans med engagerade medarbetare för att hela tiden förbättra oss och verksamheten.
Vad arbetar du med på CAG Ateles?
Jag jobbar som Head of Support och Team Lead. Det innebär att jag är ansvarig för vårat supporterbjudande samt ansvarig för det dagliga operativa arbetet i vår supportverksamhet. Min roll innefattar mycket kontakt med våra kunder samt även mycket kontakt med våra utvecklare, projektledare och CSM:er. I vår supportverksamhet arbetar vi med att lösa våra kunders problem vilket bland annat innebär undersökningar, felsökningar och analyser.
Vad är det roligaste och mest utmanade med ditt jobb?
Det roligaste i mitt jobb är att samarbeta med mitt Team, alla utvecklare i Second Line samt projektledare och CSM:er. Att alla tillsammans gör sitt bästa för att kunden ska ha en så positiv upplevelse som möjligt. Det roligaste och mest utmanande är att ligga steget före, att upptäcka och hantera felkällor så de inte orsakar större problem. Vi blandar därför reaktivt arbete med proaktivt arbete, allt för att kundens resa ska vara så stabil som möjligt.
Vad har du för intressen när du inte jobbar?
Umgås mycket med familjen, vi har en flicka och pojke på 6 resp 2 år. För att koppla av njuter jag av att yoga, springa och klättra!